środa, 6 lutego 2013

NOWOŚĆ 2013- Converse - wiosna

Lubicie trampki? Ja za nimi nie przepadam chociaż nie da się ukryć że i w mojej szafie gości kilka par:). Co mam dla was? - Conversy w nowej odsłonie! Jeszcze niedawno to Sneakersy wiodły prym w naszych jesienno- zimowych zestawach. Wiosna 2013 wniesie kolejną wersję wysokich sportowych butów. Cieszycie się? Zdaniem większości nie jest to wcale gustowny element stroju. Przyznam się nawet że sama nie jestem w 100% do nich przekonana ale warto być otwartym na nowości żeby przypadkiem nie ulec zacofaniu:) jak to się mówi "świat idzie naprzód" - a my musimy śmiało kroczyć wraz z nim by nie zostać w tyle! Dlatego też pomyślę o tych butkach przy kolejnych zakupach:). Poniżej zamieszczam zdjęcia proponowanych przeze mnie ciuszków które powinny nieźle wyglądać w zestawieniu z tymi trampeczkami.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...