niedziela, 3 marca 2013

Słoneczny marzec

No i mamy marzec! Długo na to czekałam jednak wraz z jego nadejściem powoli zmienia się rownież pogoda. Oczywiście kocham słońce! Problemem jednak jest standardowe pytanie "co by tu na siebie włożyć?" i tu jest pies pogrzebany.. Dlatego też dzisiejszy post bedzie dotyczył moich paru zachcianek na nadchodzący sezon wiosenny. W związku z tym że wiosnę planuję rozpocząć "rowerowo":) na pierwsze ogniwo pójdzie obuwie sportowe.Bardzo mi się podobają kolorowe kedsy oraz sperry i powiem szczerze że właśnie za takimi się rozglądam. Rok temu zastanawiałam się nad zakupem znanych wszystkim vansów. Mimo to powstrzymalam się i i znowu mam dylemat. Kolejnymi rzeczami które podbiły moje serce są "przezroczyste" torby. Zapewne mają one wiele przeciwniczek z racji tego iż dokładnie widać każdy przedmiot znajdujący się w środku. Oczywiście jest na to metoda- do tych cudeniek warto dokupić kolorową kosmetyczkę a wtedy problem z glowy! Na koniec wrzucam foteczkę fajnego kołnierzyka który parę dni temu zakupiła moja koleżanka. Myślę, że podobna ozdoba znajdzie się również na mojej liście must have:)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...